2009. november 6., péntek

Sült banán


Mióta elkezdődött, nagyjából minden adását megnézem a Mesterszakács című műsornak. Vannak fenntartásaim vele kapcsolatban, de azért kíváncsi is vagyok és ezért nézem. Ja és van személyes érdekeltség :) Az egyik játékost ismerem, drukkolok neki.
Azért írtam ezt le, mert van egy játékos sajna a neve most nem jut eszembe,akit folyamatos kritikával illetnek, azért mert erőteljesen Gordon Ramsey követő. Bár még nem jöttem rá, hogy ez miért hiba egy amatőrnél, de csak, hogy bizonyítsam nem olyan rossz az, álljon itt egy Ramsey-recept. Ma láttam a tévében.
A serpenyőbe teszem a cukrot és karamellt készítek belőle. 2-3 banánt, ami jobb ha kicsit kemény még, karikára vágok. A karamellbe egy pici chillit teszek, és rádobom a banánszeleteket. Óvatosan mert kicsaphat a forró cukor. Megforgatom benne, banánt, nyakon öntöm egy kis rummal és jöhet a flambírozás. Már rengetegszer csináltam mégis mikor felcsap a láng egy tized másodpercnyi pánik átszalad rajtam :)
Amint kialudt a láng, mehet rá egy adag kókusztej. Rottyan egyet és mehet a kehelybe. Minden kehelybe teszek egy-egy gombóc vanília fagylaltot.
Csak úgy estére egy kis nassnak, vagy alkalomra desszertnek is tökéletes :)

/4 ek cukor, 3 banán, 0,5 dl rum, egy csipet chilli, 1 dl kókusztej, vanília fagylalt/

2 megjegyzés:

nokedli írta...

nagyon szeretem a süölt banánt. a chilivel és a vaníliafagyival isteni lehet!

ewe írta...

Uum, most láttam a TV-be (ismétlés? :D) és egyből a nethez nyúltam.. xD Örülök, hogy megtaláltam a blogodba, amint készen lettek a TV-be vele, én is ki szeretném próbálni *0* még1x köszi a receptért ^^ <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...