2009. augusztus 8., szombat

Abrakadabra

Most nem varázsolni fogok :)
Pár napja kint voltam Ostoroson és meglátogattam Orsit és Zolit!
Pillanatok alatt elvarázsoltak a személyiségükkel. Most kerül palackba a Tehéntánc, mégis szántak rám időt sőt még bort is kóstoltattak velem.
Arakadabrával kezdtünk. Nem vagyok borszakértő, nem tudok nagy szavakat írni, de egy biztos, mikor Orsiék a varázspálcát használva megcsinálták a kört és kimondták azt, hogy Abrakadabra, a varázsporból jutott a palackba egy igen nagy adag. Szerelem volt első kortyra :)
Aztán jött a Pinot Noir! Az illat igazi pinot noir illat! Az szín gyönyörű, íz, selymes, tiszta, nagyon szerethető, érezhető benne a két fiatal borász elhivatottsága a szőlő és a borok iránt.
És végül egy "friss csapolású" Tehéntánc :) Nem tudok róla mit mondani, ezt mindenkinek meg kell kóstolni.
Egyetemes vita folyik arról, hogy létezik-e szerelem első látásra (ízlelésre), most nem folynék ebbe bele meghagyom másoknak, de azért annyira mégis izgatott a téma, hogy kénytelen voltam újra kóstolni az Abrakadabrát, mert meg kellett tudnom, hogyha "megismerem" akkor is marad-e az érzés. Jelentem marad, egy életre szól :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...