2009. szeptember 15., kedd

Elhunyt a "Mester''!


Tegnap, 2009. szeptember 14-én elhunyt Keith Floyd.
Igen a "Mester", nekem. És, hogy miért ő, mert Keith Floyd hatására kezdtem el komolyabban foglalkozni a gasztronómiával.
A kezdeti csetlés-botlás után az első nagy vállalkozás egy Keith Floyd recept volt. Úgy gondoltam, ha ezt el tudom készíteni, akkor irány a "nagyvilág" és semmilyen nehézség nem állít meg a gasztronómia ezerszínű palettáján.
Ez a recept a Tunéziai marharagu volt. Elkészült. Finom lett. És azóta sokszor elkészítettem. És igen, elkezdtem főzni, utána olvasni, kipróbálni ezt-azt, és kóstolni nemzetek ételeit. Aztán jött a blog. Majd jöttek a borok, de nem Floyd-i mennyiségben :)
Aztán jött Jamie Oliver, meg Nigela, meg Ramsey és a többiek, de Floyd, a maga bormámoros stílusában mindig az egyik nagy kedvencem maradt.
Nyugodjon békében ...

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...