2009. szeptember 16., szerda

Bazsalikomos tészta


Most először próbáltam ki az ízesített morzsát, és nagyon tetszett, úgyhogy gyakrabban fogom alkalmazni a tészták ízesítéséhez.
Semmi bonyolult nincs benne, egyszerűen egy robotgépben összedarálok egy szelet kenyeret. A serpenyőben felforrósítok olíva olajat, én most chilis ízesítésűt használtam és erre rádobom a kenyér morzsát. Kevergetve szép pirosra, ropogósra sütöm. Óvatosan kell csinálni, mert lassan indul a pirulás, aztán hirtelen lesz kész. Én még a serpenyőből is kiöntöttem, mert féltem, hogy az edény túl meleg és megégeti a morzsát.
A bazsalikomos tésztát sós vízben kifőzöm.
Olíva olajon megfuttatok egy kevés szeletelt fokhagymát, fűszerezem még egy kis bazsalikommal, majd rádobom a tésztát, átforgatom, tányérra teszem.
Megszórom a már kész chilis morzsával, és sajtot reszelek rá.

3 megjegyzés:

Kata írta...

Tapasztalat: ha nem vastag aljú serpenyőben sütöd a morzsát, és nem várod meg, hogy teljesen megpiruljon, akkor biztosan nem ég meg. Sokáig éltem a vastag talpú edények bűvöletében, aztán rájöttem, hogy tészták készítéséhez abszolút alkalmatlanok, vettem egy vékony serpenyőt, azóta finomak a tésztáim.

Az ízesített morzsa ötletét meg "viszem", ugye nem baj?:)
Cserébe adom az "enyém édeset": pl. grízes tésztához megszórom kicsi van.cukorral és fahéjjal, sokkal finomabb lesz a tészta - és még fel sem tettem a blogomra, most jutott eszembe:))

Névtelen írta...

ésn is vinném az ötletet, még sosem hallottam róla, de jó ropogós lehet:-)

Poly írta...

Szabad a vásár! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...