2010. június 20., vasárnap

Ki a tányérját meg nem eszi ...


Mikor a leveles tészta háromszögeket készítettem, az előző recepthez eszembe jutott egy izgalmas dolog és kíváncsi lettem hogy lehet megvalósítani.
Ez az étel egy olyan előételszerű party elemózsia.
A leveles tésztából - én a Lild-s nyújtott tésztát használom, mert jó és praktikus - egy kisebb tortaforma segítségével kört vágtam. A legnagyobb pogácsaszaggatóval óvatosan a közepébe egy kört "rajzoltam", ehhez kell majd igazítani az egészet.
Apró háromszögeket vágok ki a körből úgy, hogy a csücske, a belső kört érje. Egy fura kis csillag lesz belőle.
A korábban már elkészített húsgombóckákból egy párat félbe vágok, és szépen a belső kör, belső széléhez pakolgatom őket. Annyit, ahány csillagcsúcs van. A csillagcsúcsok hegyét bekenem tojásfehérjével (ez a ragasztó). Szépen behajtogatom és odaragasztom az alaphoz. Itt jön egy kis macera. Miután bekentem az egészet tojásfehérjével, egy apró sütőpapírral kibélelem és sütőbabot teszek bele, azaz vakon sütöm egy ideig. Ez azért szükséges, mert ebből lesz a tányér.
Az utolsó pár percben kiveszem a babot, hogy megpiruljon a "tányér" alja is.
Hagyom kihűlni, mert ebbe a "tányérba" kerül a saláta. Ez is az előző receptben elkészített saláta, csak só, bors és balzsamecetkrém.
Ugye, hogy milyen jól mutat. És milyen finom :)

1 megjegyzés:

Peti írta...

Nagyon csecse az új dizájn!!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...