2009. július 13., hétfő

Ó, Te Jó Ég!!!


Annyira el vagyok havazva itt a nyár kellős közepén, hogy már majdnem két hete nem írtam semmit a blogra!
De az, hogy nem írtam az most azt is jelenti, hogy nem is főztem semmit :)
Nem kell könnyeket hullatni, mert anyukám nem hagy éhenhalni :)
Hétvégéken tízig-éjfélig nyitva, meg Bikavérnapok, meg ilyenek ... és még csak most jön a Középkori vásár :)
Még tartozom egy beszámolóval a Strauss estről, a Bikavérnapokról és még egy csomó dologról, ami azóta történt!
Recept sajna nem :(
Az elmúlt héten annyi "ezt-nem-hiszem-el" élmény ért, amiről nem írhatok, hogy megfordult a fejemben, nem folytatom tovább a blogot, de átgondoltam és itt vagyok újra, de csak lájtosan! Na mindegy hagyjuk!
Jópár napja volt egy kis eszmecsere az egyik blogon arról, hogy mennyi előnye és hátránya van annak, ha tudják az emberről, hogy "ír". És bár még mindig nem írhatok le mindent, de a jó élményeket azért igen. És most egyre több a kellemes élményem a bloggal kapcsolatban. Az elmúlt héten többen is jelezték, hogy elkészítettek egy-egy ételt a blogról és sikerült. Megvallom egyik parám, hogy a receptekből, annak ellenére, hogy százszor elolvasom mégis kihagyok valamit és akkor agyon van csapva az egész! Itt a visszajelzés, jó lett sikerült és elfogyott :)
Előbb utóbb visszatérek a normál kerékvágásba és újra jönnek a receptek, beszámolók, élmények!

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...