2009. július 1., szerda

Timi

Ma nyári frizurát kaptak a kutyák! Egy kicsit le lettem tolva, mert Timi szerint egy hónappal el vagyok csúszva, de miután én "rossz" gazda vagyok .... :)
Ja, hogy ki az a Timi?! Hát egy gonosz kutyakozmetikus, akitől "félnek a kutyák, és ráadásul még veri is őket"!
Ez halálosan komoly! Mármint, hogy ezt terjesztik róla, még ma reggel mikor beszéltem egy ismerőssel és szóba került Timi, rögtön felhívta a figyelmet a fentiekre :))
Mondtam neki, hogy köszi tudom, meg azt is, hogy Timi úgy mellékesen a Vidám Mancsok Állatvédő Egyesület elnöke, ezért valahol érzek némi ellentmondást a dologban! Ilyenkor jön a kikerekedett szem és a "Téééényleg, ezt nem is tudtam" mondat.
És ezt még lehet fokozni! Itt jöhetne egy olyan rész, hogy "már gyerek kora óta szereti a kutyákat, meg, hogy hobbinak indult a kozmetika, majd élethivatássá vált az állatvédelemmel együtt, és hogy cicákat,kutyákat ment nap, mint nap", de ez uncsi lenne!
Elmesélem inkább a kutyákat!
Mozart, Sojla és Greasy különleges kutyusok! Mind a hárman terápiás kutyák. Hogy ez mint jelent, hát azt, hogy négyen járnak halmozottan beteg gyerekekhez terápiára (ha jól tudom ősztől idősekhez is).


Nem olyan "gyertek gyerekek simogatni" bohóckodásra, hanem igazi munkára!
Mozart, a tanító. Ő az, akin a gyerekek megtanulják a testrészeket, vagy azt, hogy hogyan kell kúszni.
Sojla, a játékos. Ő a pici kezeket próbálja finom mozgásra tanítani, mert "kezelés" előtt a szőrére apró gyöngyöket fűz Timi és gyerekeknek ezeket kell óvatosan úgy, hogy a kutyának "ne fájjon" lehúzni. Játszanak, mégis félelmetes eredményt lehet elérni a finom kézmozgás fejlesztésével.
Greasy, a mozgató. Ő szalad, ül, fekszik, sétál, bukfencezik és a gyerekek "utánozzák", a gyerekeknek játék, hogy utánozzák Greasy-t, de közben észrevétlenül fejlődnek.
Természetesen ezt a kutyusok egyedül nem tudnák végrehajtani, ezért kell egy gazdi is aki velük együtt végzi a feladatokat, a munkát.
És hát ez a gazdi Timi!

Most már el lehet dönteni, hogy van-e alapja a szóbeszédnek :)

/a fotót ÖTVÖS IMRE készítette/

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...