2012. január 14., szombat

Készül a pizza!


Ma délelőtt nem volt pontos terv arról, hogy mi lesz az ebéd. Elszaladtam a boltba, és kóboroltam egyet. A vége az lett, hogy nem vettem semmit, csak egy túró rudit, és elbattyogtam a pénztárhoz. 
Előttem a kosárban egy közepes méretű, mutatós pizza volt. Mikor a pénztáros lehúzta a vonalkódot és 700 Ft, jelent meg a kijelzőn, majd hanyat estem. Aztán sűrű bocsánat kérések közepette visszamentem és megvettem a hozzávalókat, a feltéteket, mert ugye liszt, élesztő, só, víz minden háztartásban van.
Ennek a kis történetnek ugyan se füle se farka, de a lényeg, hogy "SOKKAL FINOMABB, AMIT MI KÉSZÍTÜNK" és nem a boltba veszünk fagyasztva. 
Talán meg is értettem volna, ha csütörtök este fél hét lett volna (bár ...), de szombat reggel 8-kor???
Én a szüleimmel lakom, és anyukám rengeteget segít, de még így is a ma nagyon hisztis lánykával a "nyakamban", karácsonyfa bontás közben is meg tudtam csinálni. (oké, mint a kép is igazolja komoly segítségem is volt).

Egy kiló lisztből készült: 
1. négy személyes juhtúrós pizza, 
2. négy főre elegendő fokagymás pizza-kenyér, 
3. kis pizza tekercsek (holnap reggelire)
4. grissini, csak úgy rágcsának. 

És, hogy mennyi időt vett igénybe. Össze-vissza két óra, kelési és sütési idővel együtt. De persze, ha csak egy ebédre kell, kisebb a mennyiség, akkor egy órán belül ehető az isteni, saját készítésű pizza!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...