2009. december 30., szerda

Garnélás tészta


Már megint nosztalgiázom, bár annyira nincs hideg, de jól esik a nyár íze a meleg szobában. Igaz a garnélát nem reggel vettem a halpiacon, hanem a fagyasztó szekrényből vettem ki, de azért a hangulat így is megvan.
Ahány személyre készítem, annyi garnélát külön teszek, mert ez lesz a díszítés.
A többiről levágom a rajta hagyott farok részt, és a húst 1 cm-es darabokra vágom. Forró serpenyőben addig melegítem a vajat míg egy picit el nem kezd barnulni. Ekkor beleteszem a garnéla darabokat, majd az apróra vágott fokhagymát. Fűszerezem sóval, bazsalikommal és hagyom, hogy a garnéla megpiruljon egy kicsit.
Már előre felteszem a vizet főzni, és elkészítem a spagettit.
A nagy serpenyőbe, amiben a garnéla készült beleteszem a leszűrt kész tésztát. Megforgatom és engedem a tésztát pirulni, hogy itt-ott ropogós legyen :)
Míg a tészta pirul, addig a korábban külön rakott egész garnélát szép pirosra sütöm egy serpenyőben.
Amikor kész, apróra vágott petrezselymet szórok rá és összekeverem.
A tésztát, hogy szebb legyen, tálaláskor feltekerem egy nagy villára, és arról csúsztatom a tányérba.
A tetejére helyezem a megsütött garnélát és tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...