2009. június 14., vasárnap

Én kis kertész ...8

Már nagyon régen nem írtam a kertecskémről, ami nem jelenti azt, hogy minden kihalt és semmi nem maradt életben :)
Most egy kis számvetés:
1. rengeteg cseresznye lett, amit életem kockáztatásával le is szedtem szinte az utolsó darabig
2. a zöldborsó szépen megnőtt és (miután nem is ültettem sokat) két leves lett belőle
3. a spenót és a retek nem jött össze :(
4. az első paprikát már két hete megettük
5. a málna gyönyörű, minden már három napja napi egy tányérral tudok róla szedni, és még legalább két hétig lesz (ahogy elnézem)
6. eddig azt hittem, hogy a cukkinim csak virágzik, virágzik, de nem hoz termést és lássatok csodát tegnap felfedeztem az első kb. 6 centis kis termést :)
7. a paradicsomok szépen fejlődnek, roskadoznak a terméstől, már több karót kellett melléjük rakni, ja és már meg is ettük az első paradicsomot
8. a saláták szépek, nagyok
9. a répafélék még picik, de szépen fejlődnek
Hát röviden ennyi holnap majd készítek egy-két képet is és felteszek róla egy sorozatot.


Ma anyu rántott husit csinált és ehhez készítettem egy kis salátát, a saját termésből.
Egy pohár kefírbe belekevertem, egy kis sót, fokhagymát és petrezselymet. Ezt ráborítottam az összetépkedett jégsalátára és az összevágott paradicsomra.
Teljesen más íze van, mintha a piacról hoztam volna őket :)
A hazai, az hazai :)

2 megjegyzés:

VKOrsi írta...

jó ezt mindig olvasni, ha saját termés kerül elő :)

érdekes, nekem a retek és a spenót nagyon szép lett (bár a spenóttal arra jutottam, hogy jövőre nem fogok ültetni, mert 1 sorból lett összesen egy adanyi főzés, pucolás után)
a salátám viszont keserű :( :(

Poly írta...

Én még "gyerek" korban elkezdtem szedni a salátát, hogy ne öregedjen meg mert akkor lesz keserű, ezt a szomszéd bácsitól tudom, ő meg tapasztalt "mezőgazdász" :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...