2009. június 30., kedd

Egy könnyű reggeli


Vasárnap hajnalban iszonyatos vihar volt, ami nálunk azt jelenti, hogy Pamaccsal talpon lenni, mert fél! Ez nem lenne kötelező, mert azért pihenni kell, mert (mondják mások) "csak egy kutya" nehogy ezért ne aludjak! Igen ám, de ha a kutya fél, és a fejemen ugrál akkor nincs mit tenni ébredni kell :)
Na szóval hajnalban keltem és ha már egyszer fenn voltam csináltam egy könnyű kis reggelit. Nem reggeli "idő" alatt készül, el tehát, vagy nagyon korán kel valaki, vagy délután lát hozzá :)
Gyorsan összegyúrtam egy pizza tésztát. A tésztába szórtam egy jó nagy marék fehér szezámmagot. Nem a kelesztős fajtát csináltam, hanem a vékony, gyors tésztát, amit azonnal lehet használni.
Kinyújtom vékonyra, jó nagyra.
Az egészet megkenem olíva olajjal, én most bazsalikomossal, mert a bazsalikomom pár napja megadta magát sajna, így az ízt pótolni kellett valahogy.
Tölteni úgy kell, hogy a távolabbi szélén, maradjon egy kb 2 cm-es üres rész.
Szóval, először megy rá a bacon, szépen sűrűn. Erre jön a karikára vágott paradicsom, majd a tépkedett mozzarella. Egy pici só mindenképp kell rá, illetve oregánó. A sushihoz használt fekete szezámmagból is került rá egy kevés!
Mint a rétest vagy a bejglit feltekerem.
200 C-os előmelegített sütőben kb. 35 perc (sütőfüggő) alatt megsütöm!
Ha már szép piros, akkor kész! Pár perc pihenő után egy nagyon éles késsel felszeletelem!
Nagyon finom és nagyon laktató!!! Tipikusan egy "nesze neked fogyókúra" típusú étel!

/pizza tészta: 40 dkg liszt, 3 cs. szárított élesztő, só, 4-5 dl langyos víz, egy pici cukor/

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...