2009. április 27., hétfő

És vannak őrültek :)

Nézelődtem a neten, és rájöttem, hogy rengeteg őrült, de jópofa dolog létezik a világon, melyek a konyhai munka "nehézségeit" teszik vidámabbá!
Íme álljon itt egy kisebb gyűjtemény a vicces, furcsa dolgokról, amiket ma találtam:
Az első példány egy hazai vonatkozású só és borsszóró:
Majd egy vérszomjas cápa, ami jelen foglalatosságát tekintve nem is olyan harapós:
Ha már a cápa felvágta, kell valami, hogy ne kelljen kézzel enni:
De most jut eszembe a pizza tetejére jól jön még egy kevés reszelt sajt:
Jaj, de ügyetlen voltam a terítőre ment a morzsa, elő a morzsaporszívóval:
Elnézést, de az elején elfelejtettem megírni, hogy a pizzához miből mennyi kell:
És azt sem írtam még le, hogy milyen fűszert használtam hozzá:
Azért inni is kéne valami finomat, amit a süllyedő Titanic tesz kellemesen hideggé:
És, ha a vacsora végén mégsem úsztuk meg a cápa harciasságát, legyen mivel bekötni a sebet:
Remélem tetszett a kis ízelítő a nagyvilágból!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...