2009. április 4., szombat

Hús ibolyával

Pár szelet sertés tarja, só, olaj és tűz, talán ennyi kell csak egy nagyon jó grillezéshez.
A tarját sajna nem volt idő hosszú ideig pácolni, mert csak reggel döntöttem el, hogy mi lesz az ebéd.
Mikor a hentestől hazajöttem, gyorsan bedörzsöltem egy kis sóval borssal, chillis olíva olajjal, be a tálba, rá egy fóliát és kész, pihenhet.
A serpenyőt felhevítem és mikor már nagyon forró, beleteszem a húsokat.
Szép pirosra sütöm őket, mikor majdnem kész, akkor beleteszem az ananász karikákat, és azokat is kicsit megpirítom.



A tányérra köretnek most friss paradicsomot és epret tettem, egy kis ibolyával díszítve :) Sajnos még csak az ibolya az egyetlen olyan növény, így április elején, ami ehető a kertben :)


Íme a tökéletes utolsó falat :)


Aki teheti menjen ki a szabadba, kertbe, erdőbe! Gyönyörű az idő, és bár még előttünk a fagyos szentek időszaka érdemes már most feltöltődni napfénnyel, nem kell megvárni a nyarat!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...