2009. május 18., hétfő

Hétfői ebéd 1.

Mostanában, hogy sokat vagyok bent a városban, rengeteg emberrel találkozom. Módom van velük beszélgetni, és hát mi más is lenne a téma, mint a gasztronómia :)
Hallottam már ezt meg azt, de sajnos a konklúzió minden esetben ugyan az, mégpedig, hogy Egerben sajnálatosan nincs olyan étterem, amit teljes szívvel ajánlana az ember.
Tegnap is egy olyan lesújtó kritikát hallottam egy régi, már-már tradicionális vendéglátó egységről, hogy teljesen elhűltem.
Be kell valljam én sem nagyon szoktam eljárni vacsizni, vagy ebédelni és ha jobban belegondolok, hogy miért? csak egy válasz jut eszembe: Hova? Sajna még magamnak sem tudnék ajánlani éttermet :( a korábbi rossz tapasztalatok miatt!
A tegnapi beszélgetés azonban úgy elkeserített, hogy döntöttem, "végig-eszem" az egri éttermeket.
Kitaláltam rá egy szisztémát is :) Minden hétfőn máshol fogok ebédelni. Tudom az ebéd nem "főétkezés", de hát az ide érkező átutazó turista is csak ennyit érzékel belőle :)
Kíváncsi vagyok mi lesz az eredmény? Hátha van még remény!

/a képet A Bűvös szakács-ról vettem/

2 megjegyzés:

Vica írta...

Nagyon várom a beszámoloidat.A barátaim is sokat vannak Egerben és sajnos nagyon lesujto a véleményük.Jó lenne legalább egy kis igazgyöngyöt találni hiszen olyan nagy és szép város.

Névtelen írta...

Véletlenül tévedtünk az egri "Padlizsán" étterembe, ahonnan kellemes emlékekkel távoztunk egy vasárnapi ebéd után.
A felszolgálástól a kávéig minden kifogástalan volt.
Kíváncsi vagyok a teszt eredményére.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...