2009. május 27., szerda

Spárgás csirke


Ma egy kicsit több időm volt az ebéd elkészítésére, így az eredmény is egy nagyon fincsi csirkés étel lett.
Tegnap kaptam egy tálca bazsalikomot, és vettem egy csokor spárgát. Ez a két hozzávaló szinte elég is lenne valami fincsi kajához, de gondoltam egy kis csirke és paradicsom nem ront rajta sokat :)
Egy tűzálló tál aljába olíva olajat locsolok, erre szorosan egymás mellé lefektetem a paradicsom szeleteket. Só, oregánó. Bazsalikom levelek sűrűn, majd a megfőtt spárga egymás mellé rakva.
A sózott, borsozott kiklopfolt csirkemellet ráfektetem. Ezt már nem teljesen sűrűn, de betakarom szeletelt paradicsommal, és bazsalikomlevelet is szórok rá. Egy kis fehér bort öntök alá.
Lefedem alufóliával és 200 C-on, 30 percig sütöm.
Mikor letelt a 30 perc, leveszem az alufóliát és visszateszem még 15 percre a sütőbe.
Most nem csináltam hozzá semmilyen köretet, mert így volt tökéletes, de egy kis barna rizs, vagy ha nem vagyunk olyan egészségesek akkor fokhagymás pizzakenyér is nagyon finom lehet hozzá!!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...