2009. május 15., péntek

Thai Green Csirke Curry :)


Ha valaki igazi thai green curry-t szeretne csinálni, rengeteg olyan zöldfűszert kell használni, ami jelenleg itthon szinte beszerezhetetlen. Emiatt Thai Green Curry fűszerkeveréket használtam, és bár eredetit még nem ettem, de ez is tökéletesre sikerült :)
Ha már Green (zöld) és van itthon spárga, akkor gondoltam, hogy zöld zöldséget használok hozzá.
Az wokban felforrósítom az olajat (itt is napraforgó olajat használok, mert azt hiszem már leírtam, hogy véleményem szerint az olívának van egy olyan erősebb íze, amit nem nagyon szeretek keleti ízekben). A forró olajba beleteszem a fűszerkeveréket és jó átforgatom, hogy az ízek kiemelkedjenek. Mikor felcsap a curry illata, akkor öntöm bele a 2/3-ad kókusztejet és 1/3-ad vizet. Alaposan elkavarom.
A szószba beleteszem a apróra vágott csirke darabokat, és a megpucolt három felé vágott spárgát. Az ételhez adok egy evőkanál halszószt.
Ezt összekeverem és addig főzöm, míg a csirke kész nem lesz.
Rizzsel tálalom, amelynek a főzővizébe egy kevés sáfrányt teszek, hogy színt és ízt kapjon.
Tálaláskor egy kevés koriander levéllel díszítem és apróra vágott újhagymát szórok rá.
Érdemes kipróbálni annak, aki szereti az izgalmas ízeket.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...