2009. május 10., vasárnap

Itt a pisztráng szezon!


Most, mint született egrinek, arról kéne áradoznom, hogy milyen remek a szilvásváradi pisztráng. Ami igaz is, de most egy másik eldugott, de annál ismertebb helyről szeretnék hírt adni.
Már megnyitott a Lilafüredi Pisztrángos!
Amilyen mohó vagyok csak úgy nekiestem a finom falatoknak, és mint rutintalan blogozó nem készítettem képet a pisztrángokról :(
Sebaj! Nem ez volt az első alkalom, hogy ott jártam és nem is az utolsó :) lesz még kép a pisztrángokról is! Fejenként kb. 2500 Ft-ért pisztráng, sültkrumpli, majonéz, savanyúság és innivaló! Szerintem megéri még messziről is ellátogatni!
A parkolás picit problémás, de megoldható. Ha nagyon sokan vannak akkor sem kell várni 30 percnél többet a frissen sült pisztrángra, és a környezet az mindent visz!
Hazafelé a Bükkön keresztül jöttünk! Gyönyörű az erdő!
Kategória: "külön utazást is megér"

1 megjegyzés:

Vesta írta...

Mi május első hétvégéjén jártunk itt, akkor rengetegen voltak, de a pisztráng! Az tényleg remek, finomabb, mint Szilváson, szerintem.Én még ilyen ropogós "bőrű" pisztrángot nem is ettem, és tényle egy zsírfolt nem maradt utána a tányéron. Nemrég Beatbull is írt erről a helyről, nem tudom, láttad-e : http://kiserletikonyha.blogspot.com/2009/04/lillafuredi-pisztrangtelep.html
Egyébként én is úgy nekiestem a halnak, hogy elfelejtettem lefotózni :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...