2009. január 29., csütörtök

Maradhatok ...


Ma este mikor elkezdtem csinálni a vacsit, kaptam egy ultimátumot: Ha nem lesz finom mehetsz a háztól :)
Szerencsére nem csak bepiszkolom az edényeket, hanem főzni is szoktam, így nem aggódtam nagyon :)
Amiből alkotni kellett az: a kelbimbó!
Megpucoltam, bevágtam az alját, és forrásban lévő vízben főztem addig, míg meg nem puhult. Mindig forrásban lévő vízbe tesszem a kelbimbót (brokkolit) azért, hogy szép zöld maradjon. Ennek ellenére vigyázat, mert hamar elveszti a színét, és akkor már nem túl guszta :)
Kivajaztam a jénait, beleraktam a kelbimbókat, kettévágva. Azért vágom ketté, mert úgy jobban átjárja az íz, mikor sül.
Pici kockára vágtam kolbászt, lila hagymát és a tetejére szórtam. Reszeltem rá egy leheletnyi parmezánt, és szórtam rá petrezselymet.
Besamel mártás szerecsendióval, borssal a tetejére.
Egy gömb mozarellát rátépkedek és már mehet is be a 200 C-os sütőbe 35 percre.
Nem túl bonyolult, és szerencsére nagyon finom, így MARADHATOK...

/1 kg kelbimbó, 5 cm száraz kolbász, 1 kis fej lila hagyma, parmezán sajt, petrezselyem, mozarella, besamell mártás/

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...