2009. január 5., hétfő

Smoothie


Tegnap volt az a nap, amikor se kedvem, se energiám nem volt semmit se csinálni. Egész nap tesómnak fordítottam egy anyagot. Ha jobban meggondolok még enni is alig ettem valamit :) talán hasznomra is vált.
Azt hittem ez a "semmihez-sincs-kedvem" állapot elmúlik hamar, de nem! uralja a tudatomat. Lehet, hogy ez valami "pavlov-i" dolog, talán fogynom kéne?? :)
Mára sem múlt el! Ma sem volt kedvem nagyot alkotni, de azért táplálékra szüksége van az embernek. Irány a hűtő.
Egy kicsit féltem, hogy megint olyat találok, amiből valami "súlyos" étel lesz, ezért koncentráltam.
És, hogy mit találtam, ananász, banán, tej, kefir??
Hozzávalók: egy turmixgép, 1 banán, pár szelet ananász, 1 doboz kefir és ugyanannyi tej, (ha friss az ananász 3 kocka jég, ha fagyasztott akkor nem kell a jég), egy kanál méz, egy szívószál és egy nagy pohár. Ennyi!
Finom! Könnyű! És tökéletes ünnepek utáni "gyomorpihentetőnek"!! :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...