2009. január 6., kedd

Uborkás szendvics :)

Miután elindult a "súlyvesztő" hadjárat, így kénytelen voltam kitalálni valami olyat, amit este is lehet enni.



A koncepció az volt, hogy semmi olyan ne kerüljön bele, ami estére megterhelő a gyomornak (mármint az én gyomromnak, mert ugye embere válogatja). Így keletkeztek az uborkás szendvicsek :)
Két szelet uborka között egy darab feta sajt és egy szelet szalámi. Nem fűszereztem, mert a kicsit sós sajt és a szalámi nem kívánt más fűszert. Pár szem olíva bogyót, pár szem koktél paradicsomot félbe vágtam, és a szendvicsek tetejére szórtam. Természetesen nem maradhatott ki belőle a lilahagyma sem, de miután kedd van és hát holnap ugye munkanap, óvatosan bántam vele.
A tetejére balzsamecet ...

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...