2009. március 21., szombat

Én kis kertész...4


Gyönyörű a bazsalikom, és a paradicsom is gyorsan fejlődik.



Sajnos veszteségek is érték az "ültetvényt". A rukkola megadta magát és egyik napról a másikra elszáradt, annak ellenére, hogy rendesen locsoltam és mindig sütött rá a nap.
A petrezselyem és a koriander, bár úgy volt, hogy már hetekkel ezelőtt kiültetem a végleges helyére, de kicsit féltem, hogy még nem elég erősek, így csak ma lesz véglegesítve mindkettő.
Valami oknál fogva, mivel remekül sikerült a paradicsom palántázás, vettem még egy pár paradicsom magot. Egy hatalmas olasz fajtát, egy feketét és egy cirmosat :)
Alig várom már, hogy leszedhessem az első termést.
Ha már a kertről van szó, a "kis kertész" kiköltözik egy nagyobb helyre.
A balkon ládában maradnak a már meglévő fűszernövények, és próbát teszek a paradicsommal, illetve még veszek majd, csüngő epret az erkélyre.
Szóval a nagyobb helyre visszatérve. Mamiéknál hatalmas kert áll a rendelkezésemre. Már ki van gazolva és fel van ásva. S mi több már a korai ültetésű zöldségeket már el is ültettem. Tegnap elültettem a hagymát és a fokhagymát. Még egy kis salátát, borsót és leves zöldséget is ültetek, mert ezeket most március közepén, április elején kell elvetni.
Majd, ha már lesz mit látni a "nagy" kertről is rakok fel képeket.
Itt a tavasz - annak ellenére, hogy valamelyik nap hihetetlen hóvihar volt - irány a természet.
Mindenkinek jó kertészkedést!
/megvettem az árvácskákat is :)/

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...