2009. március 1., vasárnap

Én kis kertész...3

Megtörtént az átültetés!
A bazsalikom és a ruccola olyan szépen fejlődött, hogy elérkezettnek láttam az időt, az átültetésre. Bár ez már pár napja megtörtént, de addig nem akartam róla írni, míg teljesen be nem állnak a növények, mert félő volt, hogy az új "környezet" a végüket jelenti :) De nem, szépen vették az akadályokat és már úgy érzem kicsit meg is erősödtek a keltetői állapothoz képest.
Megérte a várakozás a többi növény esetében is. Szépen kijött a koriander, a petrezselyem. Valószínű ma ők is átkerülnek a végleges helyükre.
A többi picit le van maradva, de annak az is lehet az oka, hogy kicsik lustábbak, és később indul meg a növekedésük.
Sajnos rossz hírt is kell közölnöm, mert a spenótom megadta magát még a keltetőben :(
Nem adom fel ma újra próbálkozom vele, de most egyenesen a nagy cserépbe ültetem, hátha az volt a problémája, hogy kicsi volt a hely a gyökere növekedéséhez.
Ez eddig titok volt, de elültettem 2x4 paradicsommagot :) kihajtottak! Remélem nem hagynak cserben és bazsalikom mellé kerül egy kis paradicsom is a tányérra!

1 megjegyzés:

Kata írta...

Szia! Én tavaly próbáltam petrezselymet átültetni, nem sikerült:(( Lehet, hogy én voltam béna, de egy idő után mindegyik tő tönkrement... Az idén úgy gondoltam, eleve a helyére vetem majd, de ha neked sikerül, oszd meg velem légyszíves.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...