2009. március 30., hétfő

Segítsüti!


Én nem vagyok anyuka, ezért nem készíthettem sütit, amire licitálni lehetne!
Annyiban, amellett, hogy licitálok, azért tudok segíteni, hogy én is felhívom a figyelmet arra, hogy hol és milyen sütikre lehet licitálni (remélem mindet megtaláltam):

Fakanál: Meggyes-mákos rácsos pite
kicsi Vú: Milliomos szelet
Sajtkukac Niki: Áfonyás-pisztáciás stollenkoszorú
Cserke: Aszalt barackos pantolette
Zsófi: Canele
Millie: Mogyoróvajas keksz sós mogyorós karamellával
Fűszeres Eszter: Mogyoróvajas puha keksz
Lilahangya: Moszkauer
Dolce Vita: Gyömbéres, citromfüves fekete szezámmagos bonbon
katakonyha: narancsos-mogyorós korongokat
Anyamanya: mogyoróvajas kekszgyerekek
Mirelle: Anna pirulái
Dalit: álkomiszkenyér aszalt gyümölcsökkel
Tintaleves: Márványos brownie
grenadine: Narancsos mandulakeksz, orange curd
Ági: Mandulás ropogós
Lila Füge: Mandulás Segítsüti
Zsuzsi: Barackos-mandulás aprósütemény
Mézesmadzag: nagyon csokis keksz (cookie)
Ecet és olaj: bécsi kocka
narancskonyha: Diós-csokidarabos keksz

A "szabályok" és a teljes leírás az akcióról a Segítsüti oldalon található!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...