2008. december 13., szombat

Bosszantó ...

Már picit lenyugodtam, de pár perccel ezelőtt nem mertem volna ide ülni a gép elé és leírni azt, amit és amilyen szavakkal gondolom.
Vacsit főztem, aminek a receptjét el is kezdtem leírni, de kis segítséget kértem Gordon Ramsey-től.
Sokszor csináltam már tejszínes rakott krumplit, de mindig csak úgy érzésből. Azért kértem Mr. Ramsey segítségét, ő pontosan leírja a mennyiségeket.
Elővettem a könyvet, és elkezdtem kiírni belőle az étel alapanyagait és a mennyiségeket.

És most jön az amiért ezt a cikket megírom.
Felháborít, egy ilyen könyv hibás, mondhatnám másodosztályú.
Nem beszélve arról, hogy mit szólna ehhez Mr. Ramsey. Ő egy olyan séf, aki egész életét arra áldozta, hogy a konyhaművészetet a legmagasabb szintre emelje és ehhez képes a könyvkiadó arra nem vette a fáradtságot, hogy átnézze a könyvet.

A könyv egyébként nagyon jó.
Nagyon jó receptek vannak benne, de sajnos oda kell figyelni mikor főz az ember.
Kérdem én miért???
A szakácskönyv, olyan mint egy használati utasítás, nem mindegy, hogy mit, mikor és hova teszünk. Egy polc összeszerelésénél sem mindegy, hogy hány csavar marad ki belőle, vagy marad-e az asztalon egy alkatrész ami "felesleges", valahogy kimaradt, és bár ugyan áll a polc, de mégsem komplett!

Nem olcsó manapság egy könyv, pláne nem ezek az ún. "divatszakácskönyvek" !
Tessék már odafigyelni!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...