2008. december 12., péntek

A legrosszabb Ham & Eggs

Pár hónappal ezelőtt írtam egy kellemes helyről, az M1-es autópályán, ahol a "fáradt vándor" ehet egy jó szendvicset és ihat frissen facsart gyümölcslevet.
Hosszú idő telt el azóta, nem is jártam arra, de tegnap megint útra keltünk és természetesen betértünk egy reggelire.
Az emlékek megszépítik a múltat, bár ahogy szokták mondani, az előjelek megvoltak, csak nem figyeltem rájuk :)

Ham&Eggs! Gondoltam laktató, tökéletes reggeli, fimon és szeretem is.
Sok hibát követ el az ember élete folyamán, ez volt az én életemben az egyik.
Szörnyű!
Már sajnos mikor készült gyanús volt, hogy nem azt kapom amire vágyom, de mint tudjuk, a remény hal meg utoljára.
Borzalmas volt!
A sonka nyers volt, rossz ízű és és és és és ...... elmondani sem tudom.
A tojás nyálkás, a sárgája még majdnem hideg, annyira nem volt megsülve ... Felháborító!!!!

Ennek ellenére megbocsájtok, mert szinte mindenért kárpótolt az isteni ropogós sonkás bagett!!!

Még mindig ajánlom mindenkinek, de csak a frissen sült pékárút és a gyümölcsleveket...

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...