2008. december 28., vasárnap

Horror a képernyőn!

Kapcsolgattam a tévét és az egyik adón BenkeLaciBácsi főzött! Ott ragadtam! Egy életre szóló élménnyel lettem volna szegényebb, ha ezt nem látom.
Az elejéről lemaradtam, már csak a tálalást láttam ... Na mindegy ezt most hagyjuk.
A desszert, tejberizses-túrós rétes, gyümölcs salátával.
Az, hogy a rétest réteslapból készítette, még nem is rázott meg annyira, mert hát ugye a szponzorok ... A töltelék volt amilyen volt, de a csattanó a gyümölcs saláta!
Felvágott pár szem epret, majd aszalt szilvát, aszalt sárgabarackot, talán mazsola is került bele. Az egészet nyakon öntötte "likőrrel", hogy milyennel az nem derült ki. Kavargatni kell egy kicsit, mondta ő. Feszülten figyeltem mi lesz belőle. Naivan vártam egy kis flambírozást, vagy bármit, de nem. Semmi csak egy pici hatáskeltés, és jött a lényeg, baracklekvár!! JAJJ! Mindezt azért, hogy egy kicsit szaftosabb legyen a saláta! Brrr... , még most is kiver a hideg, ha rágondolok!
Horror, és mennyi szponzorral!! Hová tart a világ! Segítség!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...