2008. december 27., szombat

Norbi

Letagadhatatlan és vitathatatlan következménye a karácsonyi evés-ivásnak, a némi vagy jelentős súlygyarapodás.
Gondoltam még várok egy kicsit, mert még van maradék és hát ott a szilveszter, és még egy pár látogató, vagy látogatás, amelynek kötelező eleme vagy az evés, vagy az ivás vagy mind a kettő.
Szóval gondolkodtam, és ennek ellenére, arra jutottam az nem árt, ha már most felkészülök a januári küzdelemre a felszedett kilók ellen.
Hallottam és láttam is a "szalagos" könyvbemutatót az újságban, Norbi "forradalmian" új könyvéről, amiben most már tényleg és senkit sem kímélve, megmondja a "nagyfrankót"!
Bevallom nem vettem meg a könyvet bár meg kéne mert tanulságos olvasmány lenne, de nem a felesleges kilóim elveszésének szemszögéből nézve.
Aranyos, szimpatikus házaspár, mondják sokan, miért kell bántani őket, annyit tettek már a "zsírbörtönben" szenvedő emberekért :) Lehet, de kicsit színpadias, művi a házaspár és ezért egy kicsit hiteltelen számomra, ja és egyáltalán nem emberi a hozzáállásuk.
Na szóval elszörföztem a www.updatetv.hu oldalra, és megnézem mi a tuti recept!
Rögtön az 4-es kódokat néztem, hogy mi az amit semmi esetre sem szabad még a lakásba se behozni. És lássatok csodát mit találtam! Vargabéles, aranygaluska, cseresznyés rétes, diós rakott tészta .... Upsz, Norbika és a nagyikkal mi lesz?
Attól, hogy valaki elmegy a nagyihoz és eszik a nagyi által a szeretettel és nem kis fáradtsággal készített meggyes rétesből, vagy vargabélesből, még nem fog zsírbörtönben szörnyű hájhalált elszenvedni. Hogy lehet leírni azt, hogy "SOHA NE EDD MEG"??? Belegondoltál már a nagyi lelkivilágába, mikor az unoka közli, hogy "Jaj, nagyi ez 4-es kód nem ehetem meg"????
Első felháborodásom után gondoltam megnézem mi az amit bármikor ehetek! Erre van az Ultra 1-es kód. Na itt is találtam cifrát.
Brokkolis csirkemell sajtos besamelmártással! Na bravó!
Lehet az én gasztronómiai tudásom szegényes, de tudtommal a besamelmártás egyik alapeleme a liszt? Ja, hogy vegyek Norbi lisztet? Kacagnom kell! Abban mi van ami kevésbé ártalmas, mint a liszt? Termékösszetétel: Búzaglutén, polidextróz, cellulózrost, szójafehérje koncentrátum, térfogatnövelő szer, E 500, E 450, sűrítő anyag E 466 :)
Ja, hogy olvassam el a könyved abból megtudom, hogyan magyarázod el a "nagyi-próblémát"! Nem hiszem, hogy változna a véleményem!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...