2008. december 17., szerda

Karácsony 8

Még 8 nap!
Ma egy kis elmaradásban vagyok. Nem főztem ma semmit, igazából nem is ettem szinte semmit :) Remélem mindenki elnézi nekem, ígérem holnap bepótolok mindent, mindkét fronton :)
Igaz, nem telt üresen a nap. Megvettük a fenyőfát, fel van díszítve a lakás, márcsak egy ajándékot kell megvenni, le van rendezve a hentes és piaci megrendelés.
Ez kicsit nyugtatólag hatott rám mert, mintha kitisztult volna a kép a karácsonyi kavarodásban. Már tényleg itt a karácsony. Van ugyan még egy-két dolgos munkanap, de erre szokták mondani, hogy "ezt már térden állva is kibírjuk", és azután bele lehet vetni magunkat a karácsony hangulatában, ízeibe, illatába.
Sétáltam a városban, nézelődtem és az jutott eszembe, hogy most már igazán eshetne egy kis hó, akkor sokkal jobban értékelné mindenki az ünnepet. Sajnos ebben, a szinte márciusi időben elvesztünk egy kicsit abból a varázsból, ami így karácsony közeledtével eltölti az embereket. Mikor esik a hó, szépen nagy pelyhekben az ember megáll egy pillanatra, és csak nézi a hóesést. Nem gondol a rossz dolgokra, a lelkét elönti az öröm, az ünnep melegsége, eltűnik a komorság az emberek arcáról és csak a hóesés van. Aztán eltelik ez a pillanat, és mindenki megy tovább, mosolyogva ...

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...