2008. december 4., csütörtök

Teszt ...

Sokat gondolkodtam már azon, hogy lehet-e nekem, hozzá nem értő, amatőrnek tesztelni, kritizálni, dicsérni éttermeket, szállodákat? Rájöttem lehet, hát hogyne lehetne. Én vagyok az aki elfogyasztja és kifizeti szolgáltatást, akkor miért ne írhatnám le a véleményemet róla. Egy blog, melyet talán senki a közvetlen környezetemen kívül nem olvas, nem jelenthet kihívást egyetlen vendéglátó egységnek sem, viszont nekem jól esne kidühöngeni, vagy agyon dicsérni egy-egy olyan éttermet, szállodát ahol megfordultam, ettem, ittam vagy aludtam.

Pont ma olvastam egy kedves régi ismerősömnek a blogját, és ő éppen a szabadságról írt egy bejegyzésében. Arra gonodltam, megpróbálom én is ezt a "szabadságot" és leírom a véleményem, belevágok ...

Ez egy új, érdekes dolog lesz, de remélem szinesíteni fogja a blogomat.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...