2009. február 20., péntek

Én kis kertész ... 2

Mint ígértem időszakonként hírt adok az erkély-kert alakulásáról. Jó és rossz tapasztalatokról egyaránt.
A bazsalikom és a spenót azóta hatalmasat nőtt. Ha közel hajolok már érezni lehet a bazsalikom illatát :)


A rucolám is szépen növekszik, ha akarnám a pici levélkéket már felhasználhatnám díszítésnek, de hagyom még nőni, hagy érje meg legalább a "pubertás" kort :)
És most jöjjenek a rossz tapasztalatok:
A többi magocska még nem mutatkozik, aminek valószínű az a oka, hogy másfajta földet használtam. Az első kettő tálkánál én választottam a földet, sajnos nem tudom mi a neve, és azóta sem láttam olyat, de ha megtalálom azonnal megírom a pontos típust.
A többinél már a szakemberre hallgattam és az ő ajánlásának megfelelően vettem és kevertem a földet. Eddig úgy néz ki hiba volt másra hallgatni, és nem az ösztöneimre :)
Miután a remény hal meg utoljára még várok egy hetet hátha kibújnak, mert remélem, csak "nehezebb" a föld, és nem tudnak a hajtások olyan gyorsan utat törni maguknak.
Türelem!!!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...