2009. február 27., péntek

"Nagyanyó konyhájából"????

Tudom-tudom én vagyok a rossz amiért képes vagyok dolgokon felhúzni magam, de van amikor nem tudom magamban tartani és ki kell kiabálni.
Ma mint máskor is megvettem a szokásos havi főzős újságot. Mostanában már szerintem csak megszokásból veszem meg, mert a receptek elég gyakran ismétlődnek benne, ami nem is csoda egy kilenc évfolyamot megélt újság esetén. Az is igaz, hogy egy-egy szakácskönyv, vagy "szakács"-újság átlapozásakor sok ötletet kap az ember, de néha azért kicsapja egy-két dolog a biztosítékot.

Mostani esetben nem a recepttel volt gondom, mert nem lehet rossz, elég valószínű, hogy nem készíteném el, de egészen jól hangzik. A címzéssel, a fejléccel van gondom. "Nagyanyó konyhájából". Ez eddig nem is baj, mert én is írtam, sütöttem már olyan süteményt, amit régen gyerekkoromban a nagymamám vagy a szomszéd idős néni sütött, tehát a "nagyanyó konyhájából" való receptnek minősülhetnek.
Na, de megkérdezném ezeket a kedves idős nagymamákat, hogy vajon melyikük készített valaha életében "Kókuszos ananászos krémest"????
Drága életeim, a "nagyanyók" soha életükben nem sütöttek krémest ANANÁSSZAL!!! Még a kókusz csak-csak, na, de ANANÁSZ???
Az én nagymamám, dédnagymamám és azok testvérei (mert, hát ők a nagyanyók) sokat sütöttek, de szerintem életükben se használtak ananászt, és kókuszt is csak igen ritkán, pl. hólabdában.
Miért kell ilyeneken leírni??? Úgy gondolom, hogy az ananászt rendszeresen használó hölgyek még nincsenek nagyanyó korban.
Kérem szépen a médiában munkálkodó kedves embereket, hogy gondolkozzanak mielőtt leírnak dolgokat.
Jó ötlet a kókuszos ananászos krémes, de ne erőltessük már be a nagyanyó konyhájába!!

3 megjegyzés:

Anyul írta...

Az ilyen átverések engem is módfelett zavarnak!

starfi írta...

na én pont ezek miatt hagytam abba ennek az újságnak a megvételét.

egyébként biztosan valaki elhiszi:)))

jj írta...

szerintem is rossz a címadás, de el kell hogy áruljam, az én nagymamám megsütötte ezt az újságból, úgyhogy én a nagyanyó konyhájában találkoztam vele (:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...