2009. február 27., péntek

Finom csirkecomb


Hazafelé vettem egy pár csirkecombot, csak az alsó részét mert az jobban tetszett és gondoltam lesütöm, csak úgy hagymával, de mire hazaértem megint sikerült lebeszélnem magam, a csak úgy sütésről :)
Maradt még egy kis káposzta, mert a múltkor nem használtam fel az egészet a paradicsomos káposztához. Egy negyed káposztát gyorsan robotgéppel apróra vágtam. A jénai aljára tettem egy kis kacsazsírt, és rá a káposztát. Picit sóztam, borsoztam. A csirkecombot szintén sóztam, borsoztam, és csíkokra vágott füstölt tarjával betekertem. A káposztára fektetem, a szokásos módon, vizes sütőpapírral befedtem és már mehetett is a sütőbe, 150 C-ra kb. 1 órára.
Mikor letelt az egy óra, a már megfőtt káposztából egy keveset a csirkecombra raktam és mindegyikre tettem egy szelet mozarella sajtot.
Gyorsan visszatettem a sütőbe kb. 15 percre, amikor a sajt megpirul akkor van kész!
Kiszedtem a csirkét, egy tányérra, a káposztát gyorsan összekevertem egy kevés tejföllel és petrezselyemmel, ezt tettem hozzá köretnek.
Érdekes ízek keveréke, megéri egyszer kipróbálni!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...