2009. február 2., hétfő

Sajtos kenyérleves


Miközben elmajszoltam az utolsó szelet cheesecake-t, azon gondolkodtam, hogy mit kéne enni ebédre. Oké, oké ezt gyereknek nem nagyon szabad, mármint ebéd előtt édesség, de azért a felnőttkorban is kell lenni valami jónak :)
Számba vettem a lehetőségeket, tegnapról maradt egy kis marhahúsleves, de annyi már nem, hogy egy jót lehessen enni belőle, arra meg pláne nem elég, hogy eltegyem alaplének. Maradt még csirke-nokedlival, de ehhez semmi kedvem. Nézzünk szét: van az a kis leves, van kenyér, van mozarella nem is kell más.
Készítek egy jó kis Kenyérlevest.
Furán hangzik, de nagyon finom és talán a leves nem is igazán jó szó rá, én inkább egytálételnek mondanám.
A kenyeret megpirítom és mindkét oldalát megkenem fokhagymával. A mozarellát jól lecsepegtetem és felszeletelem.
Veszek egy kis jénait és elkezdem rétegezni, kenyér, sajt, kenyér, sajt. A tetejére sajt kerüljön. A pikantéria kedvéért minden réteg mozarellára reszelek egy kevés parmezán sajtot. Sózom, borsozom. Mikor kész felöntöm az egészet húslevessel, és zsupsz be az előmelegített sütőbe. 200 C-on 15-20 perc alatt készre sül.
Nagyon finom, viszont nem igazán fitnesz, bár szerintem értékhatáron belüli :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez zseniális ! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...